02.09.2019 року відбулося перше засідання педагогічної ради
«Рік навчальний нас вітає».
Порядок денний:
1. 1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.
1.2. Підготовка до нового навчального року.
1.3. Річний план роботи закладу на 2019-2020 н.р.
1.4. Про підсумки оздоровчого періоду.
1.5. Інструктивно- методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019-2020 навчальному році».
1.6. Організаційні питання початку нового навчального року.
31.08.2020 р. відбулося засідання педагогічної ради №1 на тему :
« Погляд у майбутнє: реальні кроки для особистісного ставлення і творчої самореалізації кожної дитини.»
Порядок денний:
1.1. Підсумки попередньої педради.
1.2.Підготовка до нового навчального року. Виставка-огляд на тему : « Сучасна ігрова кімната».
1.3.Обговорення та схвалення плану навчально-виховної роботи.
1.4. Про підсумки оздоровчого періоду.
1.5.Інструктивно-методичні рекомендації « Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2020-2021 навчальному році.»
1.6. Затвердження - освітніх програм;
- форм планування навчально-виховного процесу;
- режим дня та розклад занять;
Завдання на навчальний рік
1. Забезпечити формування у дітей необхідних компетенцій, навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
2.Продовжувати розвивати основи патріотичної свідомості дошкільників з високими морально-духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно-патріотичного виховання.
3. Сучасні аспекти взаємодії ДНЗ та сім΄ї щодо гармонійного розвитку особистості дошкільника.
Вирішили:
1.Спрямувати роботу на забезпечення повноцінного навчально-виховного процесу за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
2. Доопрацювати авторську програму для дітей від 4 до 6 років « Простір власного Я» та використовувати її в роботі.
3. Проводити роботу щодо підвищення комп’ютерної грамотності.
4. Запровадити посилений протиепідемічний режим та максимально обмежити моно групове проведення спортивних, культурно-масових та інших заходів та заборонити між групові заходи.
5. Затвердити плани гурткової роботи та плани навчально-виховної роботи на 2020-2021 н.р.
6. Продовжити роботу творчої групи по створенню авторської програми « Простір власного Я»
Дата проведення 19.03.2021
Тема: "Сучасні аспекти взаємодії дитячого садка та сім*ї щодо гармонійного розвитку особистості"
2.1.Виконання рішень попередньої педради.
2.2.Про нормативно-правові документи щодо організації співпраці з батьками на сучасному етапі .
2.3."Моделювання комфортного предметно-розвивального середовища в ДНЗ та вдома.
2.4." Українська родинна педагогіка: минуле й сьогодення"
2.5.Оцінка функцівання ДНЗ та потреби в додаткових освітніх послугах.
2.6.Аукціон сучасних форм взаємодії з батьками.
"Без відповідного середовища немає конструктивної діяльності дитини,- пише М.Монтессорі - Оточення дитини - це не просто поєднання предметів для ігор або якогось їх застосування, оточення мусить мати цілісну форму (образ) і орієнтуватись на цілісне сприймання дитини, а не на сумму його можливостей.
Особливе місце у предметно-ігровому середовищі відводиться дидактичним,розвивальним матеріалам, які використовуються цілеспрямовано та спонукають до роздумів.
Педагоги представили свої роботи в таких формах як:
Бец В.С. та Хома Ю.Б. змоделювали проект стосовно авторської програми "Простір власного Я", де прикладно показали як можна вдосконалити предметно-розвивальне середовище в містечку"Затишок".
Ірич Л.В. - презентувала проект предметно-розвивального середовища дітей дошкільного віку в домашніх умовах.
Крицька Л.В. - презентувала проект предметно-розвивального середовища дітей дошкільного віку в природніх умовах.
02,09,2021р. відбулася педагогічна рада
ЗАВДАННЯ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК
1. Продовжувати формування у дітей необхідних компетенцій , навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.
2. Продовжувати розвивати основи патріотичної свідомості дошкільників з високими морально-духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно - патріотичного виховання.
3. Формування у дітей зародків валеологічної свідомості, бережливе і дбайливе ставлення до власного здоров’я, здоров’я інших людей, як найвищої цінності.
Порядок денний |
« Про завдання діяльності педагогічного колективу» 1.1. Про виконання рішень попередньої педради. 1.2. Підсумки роботи ЗДО за оздоровчий період. 1.3.Обговорення та схвалення плану роботи закладу на 2021 -2022 н.р. 1.4. Інструктивно – методичні рекомендації « Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2021-2022 навчальному році» 1.5. Затвердження: - освітніх програм; - форм планування навчально – виховного процесу; - режим дня та розклад занять тощо… |
« Розвиток творчої особистості дошкільника» - випуск журналу « Творчий педагог – творчі діти» 2.1. Виконання рішень засідання попередньої педради. 2.2. Розвиток творчої особистості – пріоритетний напрямок дошкільної освіти. 2.3. Психолого – педагогічні особливості творчої особистості. 2.4. Рубрика « Яка ваша думка?» 2.5. « Мій стиль життя» 2.6. Кращий досвід педагогів – надбання колективу.
2.7. Вправа « Всі ми родом з дитинства». 2.8. « Це має знати кожен» 2.9. Підсумки та проект рішення.
|
3. « Формування здорового способу життя дітей дошкільного віку» 3.1.Виконання рішень засідання попередньої педради. 3.2. Заняття , як основна форма організації роботи з дошкільниками з валеологічного виховання. 3.3. Форми валеопросвітницької роботи з батьками. 3.4. Валеохвилинка та валеопаузи – одна з форм організації роботи з дітьми. 3.5. Здоровий спосіб життя – що це?
|
Підсумкова педрада 4.1. Про виконання рішень попередньої педради. 4.2. Аналіз та обговорення роботи педагогічного колективу ЗДО у 2021-2022н.р. Переваги та недоліки. 4.3. Підсумок роботи методичного об’єднання «Творець» 4.4. Готовність дитини до школи 4.5. Про роботу з обдарованими дітьми 4.6. Обговорення та схвалення проекту плану літньої оздоровчої компанії. 4.7. Організаційні питання |