02.09.2019 року відбулося перше засідання педагогічної ради

«Рік навчальний нас вітає».

Порядок денний:

1. 1. Про виконання рішень попередньої педагогічної ради.

1.2. Підготовка до нового навчального року.

1.3. Річний план роботи закладу на 2019-2020 н.р.

1.4. Про підсумки оздоровчого періоду.

1.5. Інструктивно- методичні рекомендації «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019-2020 навчальному році».

1.6. Організаційні питання початку нового навчального року.

31.08.2020 р. відбулося засідання педагогічної ради №1 на тему :

« Погляд у майбутнє: реальні кроки для особистісного ставлення і творчої самореалізації кожної дитини.»

Порядок денний:

1.1. Підсумки попередньої педради.

1.2.Підготовка до нового навчального року. Виставка-огляд на тему : « Сучасна ігрова кімната».

1.3.Обговорення та схвалення плану навчально-виховної роботи.

1.4. Про підсумки оздоровчого періоду.

1.5.Інструктивно-методичні рекомендації « Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2020-2021 навчальному році.»

1.6. Затвердження - освітніх програм;

- форм планування навчально-виховного процесу;

- режим дня та розклад занять;

Завдання на навчальний рік

1. Забезпечити формування у дітей необхідних компетенцій, навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

2.Продовжувати розвивати основи патріотичної свідомості дошкільників з високими морально-духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно-патріотичного виховання.

3. Сучасні аспекти взаємодії ДНЗ та сім΄ї щодо гармонійного розвитку особистості дошкільника.

Вирішили:

1.Спрямувати роботу на забезпечення повноцінного навчально-виховного процесу за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».

2. Доопрацювати авторську програму для дітей від 4 до 6 років « Простір власного Я» та використовувати її в роботі.

3. Проводити роботу щодо підвищення комп’ютерної грамотності.

4. Запровадити посилений протиепідемічний режим та максимально обмежити моно групове проведення спортивних, культурно-масових та інших заходів та заборонити між групові заходи.

5. Затвердити плани гурткової роботи та плани навчально-виховної роботи на 2020-2021 н.р.

6. Продовжити роботу творчої групи по створенню авторської програми « Простір власного Я»






/Files/images/педрада1.jpg

Дата проведення 19.03.2021

Тема: "Сучасні аспекти взаємодії дитячого садка та сім*ї щодо гармонійного розвитку особистості"

2.1.Виконання рішень попередньої педради.

2.2.Про нормативно-правові документи щодо організації співпраці з батьками на сучасному етапі .

2.3."Моделювання комфортного предметно-розвивального середовища в ДНЗ та вдома.

2.4." Українська родинна педагогіка: минуле й сьогодення"

2.5.Оцінка функцівання ДНЗ та потреби в додаткових освітніх послугах.

2.6.Аукціон сучасних форм взаємодії з батьками.

"Без відповідного середовища немає конструктивної діяльності дитини,- пише М.Монтессорі - Оточення дитини - це не просто поєднання предметів для ігор або якогось їх застосування, оточення мусить мати цілісну форму (образ) і орієнтуватись на цілісне сприймання дитини, а не на сумму його можливостей.

Особливе місце у предметно-ігровому середовищі відводиться дидактичним,розвивальним матеріалам, які використовуються цілеспрямовано та спонукають до роздумів.

Педагоги представили свої роботи в таких формах як:

Бец В.С. та Хома Ю.Б. змоделювали проект стосовно авторської програми "Простір власного Я", де прикладно показали як можна вдосконалити предметно-розвивальне середовище в містечку"Затишок".

Ірич Л.В. - презентувала проект предметно-розвивального середовища дітей дошкільного віку в домашніх умовах.

Крицька Л.В. - презентувала проект предметно-розвивального середовища дітей дошкільного віку в природніх умовах./Files/images/IMG-1d60e72f99e92a800e18f382e31ce5b9-V.jpg

02,09,2021р. відбулася педагогічна рада/Files/images/2021педрада.jpg
/Files/images/педрада 2021-3.jpg

ЗАВДАННЯ НА НАВЧАЛЬНИЙ РІК

1. Продовжувати формування у дітей необхідних компетенцій , навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі шляхом створення багатофункціонального, варіативного, доступного, безпечного предметно-просторового середовища, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника як гаранту готовності до Нової української школи та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

2. Продовжувати розвивати основи патріотичної свідомості дошкільників з високими морально-духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно - патріотичного виховання.

3. Формування у дітей зародків валеологічної свідомості, бережливе і дбайливе ставлення до власного здоровя, здоровя інших людей, як найвищої цінності.

Порядок денний

« Про завдання діяльності педагогічного колективу»

1.1. Про виконання рішень попередньої педради.

1.2. Підсумки роботи ЗДО за оздоровчий період.

1.3.Обговорення та схвалення плану роботи закладу на 2021 -2022 н.р.

1.4. Інструктивно – методичні рекомендації « Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2021-2022 навчальному році»

1.5. Затвердження:

- освітніх програм;

- форм планування навчально – виховного процесу;

- режим дня та розклад занять тощо…

« Розвиток творчої особистості дошкільника» - випуск журналу

« Творчий педагог – творчі діти»

2.1. Виконання рішень засідання попередньої педради.

2.2. Розвиток творчої особистості – пріоритетний напрямок дошкільної освіти.

2.3. Психолого – педагогічні особливості творчої особистості.

2.4. Рубрика « Яка ваша думка?»

2.5. « Мій стиль життя»

2.6. Кращий досвід педагогів – надбання колективу.

2.7. Вправа « Всі ми родом з дитинства».

2.8. « Це має знати кожен»

2.9. Підсумки та проект рішення.

3. « Формування здорового способу життя дітей дошкільного віку» 3.1.Виконання рішень засідання попередньої педради.

3.2. Заняття , як основна форма організації роботи з дошкільниками з валеологічного виховання.

3.3. Форми валеопросвітницької роботи з батьками.

3.4. Валеохвилинка та валеопаузи – одна з форм організації роботи з дітьми.

3.5. Здоровий спосіб життя – що це?

Підсумкова педрада

4.1. Про виконання рішень попередньої педради.

4.2. Аналіз та обговорення роботи педагогічного колективу ЗДО у 2021-2022н.р. Переваги та недоліки.

4.3. Підсумок роботи методичного обєднання «Творець»

4.4. Готовність дитини до школи

4.5. Про роботу з обдарованими дітьми

4.6. Обговорення та схвалення проекту плану літньої оздоровчої компанії.

4.7. Організаційні питання

Кiлькiсть переглядiв: 448

Коментарi