/Files/images/тур.п.jpg 24 вересня діти мали змогу відправитися в туристичний похід « Крокуючи стежками старого парку» малята вивчали історію рідного селища, вели краєзнавчі спостереження, освоювали найпростіші туристичні вміння, відвідали музей та паркову зону, де познайомилися з різними видами тварин, рослин.

Хто крокує з рюкзаком?

Ми, туристи!

Хто з нудьгою не знайомий?

Ми туристи!

Нас вперед ведуть...

Дороги!

Наш девіз:

«Завжди вперед!»

План роботи на 2020-2021 н.р.

1. Іменини дитячого містечка « Затишок»

2. Туристичний похід « Крокуючи стежками старого парку».

3.Засідання клубу « Відкрити серце для добра»

4. « Поділись теплом свого серця» - на гостини до самотніх людей.

5. День Святого Миколая.

6. Вертеп. Традиції українського народу.

7. Методична година до Дня Соборності України.

8. Маршрут пошани та пам’яті ( до музею, шкільного, та пам΄ятників)

9. «Великодній дзвін…» - свято.

10. День Вишиванки.

11. День родини.

12. Спільна екологічна акція із ЗОШ №2 « Збережемо річку Тернівку».

13. Продовжити роботу ансамблю «Дивокрай».

14.День захисту дітей.

План роботи з патріотичного виховання на 2021/2022н.р.

Зміст роботи

1.« День селища»/Files/images/дш1.jpg

2.«День дошкілля»

3.«Козацькі забави» до Дня козацтва

4.«Поділись теплом свого серця» - на гостини до самотніх людей.

5.День Святого Миколая

6.Вертеп. Традиції українського народу.

7.Методична година до Дня Соборності України

8.Поповнювати рубрику на сайті « Патріотичне виховання»

9.Маршрут пошани та пам’яті ( до музею, шкільного музею, та пам’ятників)

10.«Великодній дзвін…»- свято

11.День вишиванки

12.Виставка дитячих малюнків « Рідна планета»

13.Продовжити роботу ансамблю « Дивокрай»

14.День захисту дітей

ЗАВДАННЯ НА ЛІТО

1. Забезпечити належні умови для збереження і зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дошкільників шляхом використання цілющого впливу природних засобів.

2. Формування екологічної свідомості, навичок практичного життя, готовності до взаємодії з навколишнім світом.

3. Збагачувати практичний досвід дітей через залучення до різних видів діяльності – ігрової, рухової,пізнавальної, комунікативно – мовленнєвої, пошуково – дослідницької, трудової.

Кiлькiсть переглядiв: 354

Коментарi